دقت کردین؟؟؟!!!
 
درباره وبلاگ


سلام دوستای گلم. خیلی خوش اومدید. لحظات خوشی رو براتون آرزو می کنم. برای بهبود وضعیت وبلاگم، لطفا نظر بذارید. هر چه که دل تنگتان خواست بگویید. من بگوشم. بازم میگم:مررررررررسییییییییییییی!
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 45
بازدید کل : 4621
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->


کد آهنگ
آلیوم




 

*تا حالا دقت کردین که مشتری ها تنها زمانی با لبخند وارد مغازه می شن که می خوان جنسی رو تعویض کنن یا پس بدن؟!

 

*تا حالا دقت کردین پدر مادر تا می خوان شما رو صدا بزنن، اول اسم داداش یا خواهرتون رو می گن؟

 

*تا حالا دقت کردین که اگه تو مترو الکی شروع به دویدن بکنید، ملت هم همین طوری دنبالتون می دون؟

 

*تا حالا دقت کردین وقتی که خوشحالیم، آخرش یه چیزی یا یه کسی پیدا می شه که سریع

خوشحالیمون رو روی سرمون خراب کنه؟!

 

*دقت کردین وقتی می گن غصه نخور، آدم بیشتر

غصه اش می گیره؟؟!!

 

*تا حالا دقت کردین وقتی که عجله دارین و می خواین سریع به مقصد برسین، همه تاکسی ها غیب می شن یا مسافر دارن؟ ولی وقتی می خواین از خیابون رد بشین، هر چی تاکسی تو اون خیابون هست می یاد جلو و بوق می زنه؟ آخ که حرص آدم در می یاد!

*یکی بود، یکی نبود. غیر از خدا هیچ کس نبود (دقت کنید... هیچ کس نبود). در آبادی کوچکی مردمی زندگی می کردند… حالا می فهم، ما با قصه خواب نمی رفتیم. همون اول هنگ می کردیم!

labkhand 199x300

 

 



نظرات شما عزیزان:

پریسا2013
ساعت17:57---25 مرداد 1391
تاحالا دقت کردی من چقدر خوشملمپاسخ:اره گلم ولی اگه نمی گفتی سنگین تر بود.

safe
ساعت11:32---25 مرداد 1391
سلام دوسته خوبم وب زیبایی داری اگر مایلید باهم تبادل لینک کنیم
پاسخ:ممنون صفا جان. در اولین فرصت...


outlandish
ساعت17:02---22 تير 1391
linkidamet مرسی.دیدم

outlandish
ساعت16:58---22 تير 1391
slm khanem jan

mamnoon oomadi sar zadi

man k ensafan hanooz yad nagereftam chetor link mikonan

amma ag shod chashm

webetam taghriban khubeممنون عزیزم. میام بهت میگم.


فرشته
ساعت12:31---21 تير 1391
سلام ضحی جان من لینکت کردم ولی فکرکنم کارخرابی کردم البته من نه یه دوست احمق دارم بهش گفتم یکاردیگه برام بکنه طفلی میخاسته جای من بکارام برسه که خدامیدونه چکارکرده فکرکنم حذفش کرده تودوباره منولینک کن ببینم جریانش چیه فدات....
باشه عزیزم. اشکال نداره.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 20 تير 1391برچسب:, :: 11:2 ::  نويسنده : zoha